Dzieci zdobyły Twierdzę Modlin

2014-06-02 | autor: Administrator

Nawet trzy razy więcej turystów niż zazwyczaj odwiedziło w ostatnią niedzielę (1 czerwca) Twierdzę Modlin. To efekt akcji „Dzień Dziecka z Baśką Murmańską w Twierdzy Modlin za półdarmo”.

W Dzień Dziecka oficjalną premierę miał odświeżony szlak białej niedźwiedzicy – Baśki Murmańskiej. Dzieci wraz z rodzicami szukały misiów za pomocą rymowanych wskazówek i map. Miały okazję spotkać „żywą” patronkę szlaku i skorzystać z licznych zniżek. Centrum Informacji Turystycznej obsłużyło tego dnia 3 razy więcej turystów niż w inne, pogodne niedziele w sezonie. Podwoiła się sprzedaż biletów wstępu na Wieżę Czerwoną – punkt widokowy na najdłuższym budynku w Europie oraz na teren dawnego ciągu aprowizacyjnego: młyna, elewatora i piekarni wraz z systemem podziemnych przejść i działobitnią Dehna. Strona www.nowydwormaz.pl/zapoldarmo poświęcona akcji doczekała sie ponad 1000 odsłon. Wystarczyło wykupienie kilku reklam w prasie warszawskiej i okolicznej, okolicznościowe ulotki, odpowiednie media relations i wykorzystanie siły Internetu oraz mediów społecznościowych.

Celem akcji była promocja Miasta Nowy Dwór Mazowiecki jako destynacji turystyki weekendowej ze szczególnym uwzględnieniem aglomeracji warszawskiej oraz szlaku Baśki Murmańskiej w Twierdzy Modlin, jak również możliwości, które stwarza szlak. Partnerami akcji byli: BEST WESTERN Airport Modlin, Fundacja Nasza Historia, Fundacja Park Militarny Twierdzy Modlin, Hotel Royal, Kawiarnia Szarow, Muzeum Kampanii Wrześniowej i Twierdzy Modlin, Piano Restaurant, Restauracja Borodino, Versal Restaurant. Obserwując statystyki wejść na strony internetowe związane z akcją oraz rejestracje samochodów, którymi turyści zawitali do Twierdzy śmiało można potwierdzić, że akcja trafiła do właściwej grupy docelowej. Należy podkreślić efekt stworzony przez wszystkich partnerów akcji – ofertę, która wypełniła cały dzień spędzony w Nowym Dworze Mazowieckim. 

Zdjęcia z wydarzenia TU.

Powrót do listy aktualności